Thursday, February 10, 2022

¿Ba al duquete arrazoiric hobesteco hori redactione modua? ¿edo ez?

 Zertaz gaur mintzatuco naizen mintzatu naiz ere lehenagotic, neurri batean ba daquit naizela repetitivoa, guztioc gara neurri batean. Horrec ez du lebaric baina. 


Gaurco Berria eguncarico noticia principala da hau 

Heldu den astetik aurrera ez da COVID ziurtagiria eskatuko Hegoaldean 


izquiriatu ahal zen goico titularra ere beste honela (izanic 2 auquerac correctuac, uste dudanez)

Heldu den astetik aurrera ez da eskatuko COVID ziurtargiria Hegoaldean 


Nic jaquin nahi nuque zeren ez daquit ea dagoen normaric explicitoa garbia edo implicitoa mentala zeinac hobesten edo gomendatzen du auquera bat -verbo periphrasticoa kin zathi biac urrunduac- edo bestea -verbo periphrasticoa kin bi zathiac elkarren ondoan doazela-. 

Esquertuco nuque inorc laguntzen banu an nire dilema personal hau zein izan ahal da ere guehiagorena.

3 comments:

Jesus Rubio said...

Kaixo Erramun, saiatu naiz erantzuten an nire gaurko sarrera titúlatzen "Galdegai-legea, gordin gordin".

Erramun Guerricagoitia said...

Esquerrac Jesus. Iracurrico dut an zure bloga.

Jesus Rubio said...

Zuri eskerrak, Erramun.