Wednesday, June 03, 2009

Lar zail ulertzeko berehala

Irakurri dut interneten hau titularra (Gara, eguaztena 3 ekaina 2009)

EAk ildo kritikoak joko arauak errespetatu ez dituela adierazi du

niri egin zait ezinezko ulertzea hori titularra harik reirakurri eta atentuki observatu titulua ahal izan dut reeraiki mentanti mezua na hori titularra.

EAk adierazi dut ze ildo kritikoak ez ditu errespetatu joko arauak

Ote da nire mentsa zeren ez dut aspaldian praktikatu euskara egonik hemen an Canada gehiago ezi bi hile? Nik uste ze katu horrek ba du beste buztanik.

Calgary, Canada

1 comment:

Unknown said...

Erramun Adiskidea:
Jakina direla beharrezkoak preposizioak. Honek hasiera-hasieratik adierazten digu zertaz hitz egin nahi dugun, beraz esaldia joaten da desdoblatzen, hau da, ez da esaldi edo sintagma osoa entzun behar jakiteko zertaz ari den. Honetaz gain badu beste abantaila handia, hitza ez dela aldatzen. Demagun Euskaraz: irakasle, irakasle-a, irakasle-ak, irakasle-ri... Zenbat bariante respektu hitz bakarra? Nire ustetan hitzak ez zuten inoiz aldatu beharko, Txineran gertatzen den bezala edo neurria handi batean Inglesean. Berez hizkuntzak badirudi joera hori azaltzen dutela, AISLANTEAK bilakatzeko joera.