Thursday, June 23, 2005

Mezuak logikoago edo gutiago logiko

Baldin batek defendituko balu ezen berdin da mezuak eman modu batean edo edozein modutan orduan ez legoke zertaz berba egin edo dialogatu kin holako bat, baina bestelako batekin bai. Ni nola naiz bat bigarren horietakoa du merezi berba egiteak eta gehiago dialogatzeak buruz gai interesante eta traszendente hori, ezen mezua -izkirioz edo berbaz edo ere irudiz- izan ahal da “emanik” (redaktaturik edo …) denean modu batean hobea ezi “emanik” beste modu txarragoan.

Irakurri dugu (Berria, ekaina 23 osteguna, 2005) titular hau “Irekitako aro berria gestionatzeko alternatiba gidatu nahi du Lopezek” eta uste dut -ni nago ziur- ezen kasu amanez pittin bat titularrei hobetzen ahal da asko informatioa, eginik holan mesede galanta lehenik euskaldunari eta bidenabar gero ere euskarari.

Baina redaktatu balitz mezua hontara “Lopezek nahi du gidatu alternativea gestionatzeko irekitako aro berria” (izanik forma hau guziz normala, baina potenteago informativoki), edo “Lopezek nahi du gidatu alternativea hon gestionatu irekitako aro berria”, edo “Lopezen nahi du …”, ez ote zen batetik mezua ulergarriago? Eta askoz hobe tzat gu irakurle euskaldunak?

Nik jokatu nahi dut hobearen alde, nola an software berriak. Zain, har eta aukera dezagun software hobeak.

Lekeitio, ekaina 23 eguena, 2005.

No comments: