Friday, January 04, 2019

Ohi dena baino hobequi baina ez asqui on informativoqui.

Gaurco -baricua 4 urtarrila 2019- titular principala an Berria eguncaria da hauxe

Auzitegiak ez du ikusi sanferminetako erasotzaileak kartzelatzeko arrazoirik 

commentarioa eguten dut zeren normalean hori titularra redactatzen ohi da honetara

Auzitegiak ez du sanferminetako erasotzaileak kartzelatzeko arrazoirik ikusi 

Baina hobequixe redactatuz amorez iracurlea izan zitequeen oraino hobeto holaxe

Auzitegiak ez du ikusi arrazoirik kartzelatzeko sanferminetako erasotzaileak

2 comments:

Anonymous said...


edo honela:

Tribunalak ez du ikusi arrazoirik kartzelatzeko sanferminetako agresoreak.

Luis lauzirika.

Erramun Gerrikagoitia said...

Luis, dudaric ez dago ze zure proposamena iruditzen zait hoberena.

Baina ikusiric dagoen purismo itogarri lexicala ni ez naiz sartzen horretan orain hemen blogean ezen lexicoan eta orthographian baizic dut criticatzen soil puntu ilunenac eta extremoenac respectuz ulermena edo redactionea doazenac nire criticac baina acorduz euren lexico eta orthographia halamoduzcoa zein bait dira ascotan lar desegoquiac eta irrealac sociologicoqui. Haln ukatzen dute existentzia esateraco tribunal euscal hitzari zein dago biziric euscal dialectotaco hiztun guztien ezpainetan.

Asco dago hobetzeco syntaxian eta ere an lexicoa eta orthographia.