Saturday, December 15, 2007

Aldaketa ttipi baina arras fruitukorra

Irakurtzen dut honako extraktua ganik Iñaki Mendiguren zeinak niretzat skribitzen / redaktatzen du argiki (Argia, nº 2107, 21 urria 2007, pag 58)
Askoz inbertsio handiagoak egingo bagenitu gizakiaren buru-osasun edo ongizate psikoan, asko aurreztuko genuke erreformatorio, polizia, auzitegi eta espetxeetan; sufrimendu, energia eta dirutza handiak aurreztuko genituzke! Ez dago justiziarik, zuzentasunaren araberako zigorrik, errehabilitatzeko aukerarik gabe.
Nola galdu naizen azken phrasean, baina ez lehenengo luzean,
Ez dago justiziarik, zuzentasunaren araberako zigorrik, errehabilitatzeko aukerarik gabe.
aritu naiz pensaketa zer nahi du esan horrek phraseak. Nik paratu dut mentalki hontara
Errehabilitatzeko aukerarik gabe ez dago justiziarik, zuzentasunaren araberako zigorrik.
Baina ohartu naiz ere ondo, asko ondo, egon ahal da eginik kambio ttipi baina arras fruitukor bat. Hauxe:
Ez dago justiziarik, zuzentasunaren araberako zigorrik, errehabilitatzeko aukerarik gabe.


Ez dago justiziarik, zuzentasunaren araberako zigorrik, gabe aukerarik rehabilitatzeko.
Ez ote dakar mesede galanta horrek kambio ttipinno baina agitz fruitukor horrek? Honek

erabiltzeak
gabe aukerarik rehabilitatzeko
ordez
errehabilitatzeko aukerarik gabe

Nik ikusten dut hortan rekursoan mesedea galantki eta kalterik deus. Bai, ezta?

No comments: